0

איזה תוכן כדאי לפרסם בטיקטוק?

תוכן עניינים

הנסיקה המטאורית של טיק טוק כרשת חברתית הפכה אותה למקום בו כל יוצר תוכן, כוכבש רשת או מפרסם, חייבים להיות, וכל מה שצריך לדעת עכשיו הוא איזה תוכן כדאי ומומלץ לפרסום בטיקטוק. נכון להיום, לטיק טוק יש למעלה מ-2 מיליארד משתמשים ברחבי העולם, כאשר תוכן ויראלי בטיק טוק, בניגוד לרשתות חברתיות אחרות הוא בר השגה עבור כל אחד ואחת מביניכם שיידע כיצד ליצור סרטון טוב. סרטון ויראלי טוב לצורך העניין, יכול לקבל בטיק טוק קרוב ל-50 אלף צפיות תוך מספר שעות בודדות בלבד. כיצד עושים זאת נכון? להלן מספר טיפים חשובים בנושא. 

 

  • מחקר – בדומה לכל פלטפורמה אחרת בה אתם רוצים לפרסם תוכן כזה או אחרת במרחב האינטרנטי, גם בטיק טוק חשוב להגדיר את קהלי היעד אליו אתם מכוונים ולבדוק באיזה סוגי תכנים הם צופים ולאיזה סוגי תכנים הם מגיבים. 
  • צילום איכותי אבל לא מושקע – זה לא משנה איזה סוג של סרטון אתם רוצים לפרסם בטיקטוק או מה תוכן הסרטון, קודם כל תתמקדו באופן בו אתם מצלמים את הסרטון. על מנת ליצור תחושה אותנטית בקרב הגולשים בטיק טוק, חשוב לשמור על סרטון ברמת צילום איכותיות אבל לא מושקעת או מקצועית. לצורך כך, תוכלו להסתפק במוצרים בסיסיים לצילום סרטוני רשת כגון רינג לייט או חצובה ולהקפיד על צילום "חובבני" אבל ברמה איכותית. 
  • הפריים הראשון הוא הכי חשוב – כאשר אתם מצלמים סרטון לטיק טוק, חשוב לבחור בפקידה רבה את הפריים הראשון ולוודא שהוא בעל יכולת למשוך כמה שיותר גולשים שירצו לדעת מה ממתין להם בהמשך הסרטון. 
  • מהיר קצבי וממוקד – תכנים ויראליים בטיק טוק הם תכנים העומדים בשלושה מאפיינים עיקריים: תוכן מהיר, תוכן קצבי ותוכן ממוקד. אין זה משנה אם אתם עושים שימוש באמצעי צילום מקצועיים כגון רינג לייט ואמצעים נוספים, חשוב שתקפידו על תוכן מהיר, קצבי וממוקד בדרך לויראליות בטיק טוק. 
  • רכבו על ההצלחה – זהו סרטוני טיק טוק שזוכים לפופולאריות וקחו השראה מתכנים אלו. כמו כן, תוכלו לעשות חיקויים הומוריסטיים לסרטונים שזוכים למספר עצום של צפיות. 

מעבר לכל אלו, אנו שוב ממליצים לכם לשמור על אותנטיות בכל סרטון אותו אתם מעלים ולא להפוך אותו למלוטש מדי או מקצועי מדי וזאת על מנת לייצר סרטונים שמדברים "בגובה העיניים" של הצופים. 

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך